Wir bitten um Verständnis, dass es aufgrund der aktuellen Situation zu Verzögerungen bei der Auslieferung kommt.

Ralph Tench / Stephen Waddington

Exploring Public Relations and Management Communication, 5th Edition

Edition 5

Exploring Public Relations and Management Communication, 5th Edition

Dieses Buch schon gelesen? Haben Sie dieses Buch gelesen?

Print-Ausgabe (das gedruckte Buch) Was ist das?

Best.Nr.
978-1-2923-2174-5
Umfang
672 Seiten
Erschienen am
03.12.2020
Sprache
Englisch
Versandkosten
Versandkostenfrei nach Deutschland und in die Schweiz
€ 57,74
Hinweis: Diesen Titel können Sie nicht direkt über uns bestellen. Bitte wenden Sie sich an Ihren örtlichen Buchhandel oder an den Versandbuchhandel.

Develop a clear understanding of the concepts and best practices in public relations

 

Exploring Public Relations and Management Communication, 5th Edition, by Tench and Waddington is the definitive text on public relations. Blending theory with real-life applications, this book offers a critical analysis with updated case studies, exercises and discussion questions that provide students with a holistic subject understanding. It also engages students with the thought processes behind some of the latest PR campaigns. This fundamental yet very practical text recognises the strategic importance of public relations to organisations, growing conversation about professionalism in practice and professional ethics. A comprehensive coverage of the COVID-19 pandemic helps students understand the implications of this global crisis on public relations and strategic communication.

 

Pearson, the world’s learning company.



Develop a clear understanding of the concepts and best practices in public relations 

 

Exploring Public Relations and Management Communication, 5th Edition, by Tench and Waddington is the definitive text on public relations. Blending theory with real-life applications. this book offers critical analysis with updated case studies, exercises and discussion questions that provide you with a holistic subject understanding. It also engages you with the thought processes behind some of the latest PR campaigns. This fundamental yet very practical text recognises the strategic importance of public relations to organisations, growing conversation about professionalism in practice and professional ethics. A comprehensive coverage of the COVID-19 pandemic helps you understand the implications of this global crisis on public relations and strategic communication. 

 

Pearson, the world’s learning company.

Ihr Status: Sie sind nicht eingeloggt. Bitte loggen Sie sich ein um Zugang zu unseren Materialien zu bekommen.
Bitte beachten Sie, dass nicht bei allen Titeln Materialien zur Verfügung stehen.