Wir bitten um Verständnis, dass es aufgrund der aktuellen Situation zu Verzögerungen bei der Auslieferung kommt.

Naresh K. Malhotra / SPSS SPSS

Marketing Research

An Applied Orientation: Global Edition

Edition 6

Marketing Research

Dieses Buch schon gelesen? Haben Sie dieses Buch gelesen?

Print-Ausgabe (das gedruckte Buch) Was ist das?

Best.Nr.
978-0-1360-9423-4
Umfang
936 Seiten
Erschienen am
01.10.2009
Sprache
Englisch
Lieferzeit
Innerhalb von 3 bis 5 Tagen
Versandkosten
Versandkostenfrei nach Deutschland und in die Schweiz
€ 257,24
x

This is a Pearson Global Edition.  The Pearson Editorial team worked closely with educators around the world to include content especially relevant to students outside of the United States.

 

For undergraduate and graduate marketing research courses.

Marketing Research: An Applied Orientation allows students to actually experience the interaction between marketing research and marketing decision-making.

Marketing Research: An Applied Orientation takes a unique applied and managerial orientation that illustrates the interaction between marketing research decisions and marketing management decisions. This text is comprehensive, practical, and presents balanced coverage of both qualitative and quantitative material.

The sixth edition is even more current, contemporary, illustrative, and sensitive to user needs.



Ihr Status: Sie sind nicht eingeloggt. Bitte loggen Sie sich ein um Zugang zu unseren Materialien zu bekommen.
Bitte beachten Sie, dass nicht bei allen Titeln Materialien zur Verfügung stehen.