Wir bitten um Verständnis, dass es aufgrund der aktuellen Situation zu Verzögerungen bei der Auslieferung kommt.

Prof Robert Johnston / Michael Shulver / Prof Nigel Slack / Graham Clark

Service Operations Management

Improving Service Delivery

Edition 5

Service Operations Management

Dieses Buch schon gelesen? Haben Sie dieses Buch gelesen?

Print-Ausgabe (das gedruckte Buch) Was ist das?

Best.Nr.
978-1-2920-6446-8
Umfang
640 Seiten
Erschienen am
02.11.2020
Sprache
Englisch
Versandkosten
Versandkostenfrei nach Deutschland und in die Schweiz
€ 64,04
Hinweis: Diesen Titel können Sie nicht direkt über uns bestellen. Bitte wenden Sie sich an Ihren örtlichen Buchhandel oder an den Versandbuchhandel.

Analyse and address organisational challenges using real world examples 

 

Service Operations Management, 5th Edition, by Robert Johnston et al. is a market-leading text on service operations management and provides a clear understanding of how service performance can be improved in organisations.  This textbook applies underlying theories to the real world challenges faced by service operations managers on a daily basis, by providing a diverse range of examples and illustrations.  Each chapter provides a range of tools, frameworks and techniques designed to help your students better analyse existing operations and understand ways to deal with operational challenges. 

 

Pearson, the world’s learning company. 



Analyse and address organisational challenges using real world examples 

 

Service Operations Management, 5th Edition, by Robert Johnston et al. is a market-leading text on service operations management and provides a clear understanding of how service performance can be improved in organisations.  This textbook applies underlying theories to the real world challenges faced by service operations managers on a daily basis, by providing a diverse range of examples and illustrations.  Each chapter provides a range of tools, frameworks and techniques designed to help you better analyse existing operations and understand ways to deal with operational challenges. 

 

Pearson, the world’s learning company. 

Ihr Status: Sie sind nicht eingeloggt. Bitte loggen Sie sich ein um Zugang zu unseren Materialien zu bekommen.
Bitte beachten Sie, dass nicht bei allen Titeln Materialien zur Verfügung stehen.